2012-07-31 | 16:37:42 | Kategori: Nyheter

Taylor och Conor i Cape Cod


[bildkälla]

Postat av: Mahtab

Jag ville bara säga att jag älskar eran fan-site och jag upskattar verkligen att ni håller oss uppdaterade om Taylor hela tiden!

Föresten om Angelica ser det här vill jag bara att hon ska veta att jag har mailade henne angående en bloggdesign för ca en vecka sen och jag skulle bli jätte glad om hon svarade på mitt mail :)

Massa kramar // Mahtab

(btw, är det bara jag som tycker att headern på taylorswiftsweden.se's nya design är lik eran header?)

Svar: Tack.Ska hälsa Angelica det!
Och jag märkte det inte förrän du skrev det. Men faktiskt, så har du rätt. TSS header är väldigt lik våran.
/Emelie
Taylor Swift Online

2012-07-31 @ 18:16:48
URL: http://matiib.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: